Digitale Marketing: 10 must-read boeken

Martijn Arts van Total Active Media analyseerde voor Frankwatching marketing in een digitale tijdperk. In de lijst 10 must-read boeken van 2010 staat Basisboek Crossmedia Concepting (Reynaert/Dijkerman) op de zesde plaats net onder Engage van Brian Solis. Daar zijn wij heel tevreden mee.

De must-read boeken volgens de finalisten van de NIMA awards (namelijk bol.com, Ahold en NOS), IBM en Martijn Arts:

  1. ‘The Long Tail’ (Chris Anderson; info)
  2. ‘All Marketers are liars’ en ‘Tribes’(Seth Godin; info)
  3. ‘Always on: Langguage in an online and mobile world’ (Naomi S. Baron; info)
  4. ‘What’s mine is yours’ (Rachel Botsman & Roo Rogers; info)
  5. ‘Engage’ (Brian Solis; info)
  6. ‘Basisboek crossmedia concepting’ (Indira Reynaert en Daphne Dijkerman; info)
  7. ‘Conversation manager’ (Steven van Belleghem; info)
  8. ‘Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers’ (info)
  9. ‘The Social Media Bible’ (Lon Safko, David K. Brake & David K. Brake; info)
  10. ‘Are we spiritual machines’ (Raymond Kurzweil; info)

Het volledige artikel lees je hier.

Post to Twitter