Mijn visie op communicatie en marketing

‘Een crossmediale aanpak waarin relevante kanalen elkaar versterken is de beste manier om je doelgroepen te bereiken en ze te raken. Bij crossmediale communicatie gaat het om de synergie. De middelen zijn in samenhang bedacht om het doel te bereiken, waarbij ieder medium doet waar het goed in is. Doelgericht, strategisch en creatief communiceren, dát is de kunst. Communicatie die niet alleen raakt en verrast, maar vooral bijdraagt aan het realiseren van de doelstellingen van de organisatie. Net dat beetje extra onderscheid aan te brengen, mensen te raken en mensen te binden’.
Waar maak je mij blij mee?
Mijn hart gaat sneller kloppen van de combinatie van taal, beeld en emotie. Het bedenken en creëren van een pakkende campagne, marketingactie of content vind ik fantastisch om te doen!
De vertaalslag maken van complexe (technische) informatie naar begrijpbare vormen van communicatie gaat mij gemakkelijk af. Of het nu gaat om een nieuwsbericht, een white paper, videoanimatie of presentatie. Het creëren van aansprekende maar vooral relevante content gaat mij makkelijk af. Of het nu gaat om klantgerichte communicatie, het aanscherpen van de merkpositionering of het opfrissen van de huisstijl, ik krijg er ongelofelijk veel energie van!
Waar werk ik graag?
Ik werk graag bij organisaties die vooruit willen bewegen en voel mij thuis in een dynamische werkomgeving waar ik zowel strategisch als operationeel en pragmatisch inzetbaar ben. Mijn ideale werkomgeving is informeel, waar ik vrijheid heb om het werk naar eigen inzicht in te richten. Een organisatie met korte lijnen, waar meedenken en eigen visie ontwikkelen zeker gewaardeerd en aangemoedigd wordt.